lördag 3 november 2012

Tävling


Då var det dax för vår November-tävling

Du tävlar genom att skriva en kommentar här i bloggen, länka från din bloggsida,
gilla Gårdsbutiken på Facebook ,dela och skriva en kommentar även där
Du får en lott för varje sak du gör.

När Gårdsbutiken har 1000 vänner drar jag 3 lyckliga vinnare.

Varje vinnare får

1 flaska saft från Alterhendens
Te från KUSMI
1 burk med urgoda Kanelmandlar
Champagnetryffel ägg från Spikaröd
Doftljus från Klockaregården
Lakrits från Lakritsfabriken i Ramlösa

Så sätt i gång och dela, skriv & gilla :)

Lycka till!!

23 kommentarer:

Kjersti sa...

Da håper jeg at innlegget jeg skrev i bloggen min for en tid siden fremdeles er med i konkurransen :)
http://pilaris.net/blogg/gaardsbutiken-har-konkurranse/
Selvfølgelig har jeg nå delt innlegget på FB og jeg har likt Gårdsbutiken på FB i lang tid :)

Ulrica sa...

1000 vänner vilken prestation!!!
Jag gillar och kommenterat din blogg och din facebooksida :) Jag har länkat ifrån min blogg: http://kullanderdesign.blogspot.se/ och jag har delat din fb sida. Och nu sitter jag och håller tummarna stenhårt :D

Anonym sa...

Ingen dålig vinst i Novembertävlingen <3
Såklart delar jag på FB o Gillar ;-)

Annette sa...

Härlig vinst är gärna med och försöker vinna.Är och kollar på den här bloggen och affären ofta.Länkar till min blogg igen.

Cecilie Ulseth sa...

Jeg har ingen blogg, men deler gladelig på facebook :-)

Anita Hansson sa...

Bloggar det gör jag ej, men här kommer en liten kommentar ifrån mig.
Jag tycker om både Er affär och Facebook sida. Så mycket mysigt det finns till alla.

Anonym sa...

Mysig affär,med mycket fint!! :) kram camilla huseby

Ulrika Engelbrecht sa...

Såklart vill man göra allt!! Vi börjar med kommentarer här!! Gillart redan sen länge på FB!! Såklart!!

lenamarb sa...

Underbart!
Jag har ingen blogg men jag gillar och delar på facebook :)

Kram
Lena Björler

Anonym sa...

Hej! Jag är med och tävlar,gillar o delar på fb och hoppas på tur!! mvh anette.

Anonym sa...

Hej! Jag är med och tävlar,gillar o delar på fb och hoppas på tur!! mvh anette.

Anonym sa...

Hej! Jag är med och tävlar,gillar o delar på fb och hoppas på tur! mvh anette.

Sabina Pannwitz sa...

Hej!! Jag är jätte gärna med! Gillar på facebook & har delat tävlingen :) Nu hålle jag tummarna :) Mvh Sabina Pannwitz

***Lina & Hampus*** sa...

Hej
Ja e gärna med och tävlar om detta gillar sidan och delar den så att alla kan få vara med i utlottning och nu hoppas jag på vinst.

puss kram

Lisa Magnusson C sa...

Jag gillar på facebook o delar vidare ditt inlägg där, har ingen blogg.

Lisa

Maria K sa...

Gillat sidan på fb :-)

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är gärna med o tävlar, gillar o delar på facebook också (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Unknown sa...

Åh vilken fin tävling. Har gilalt.
Är gärna med.
Ps. jag reportaget i mallaa var så fint.
kram

Susse sa...

Konstie grejer dette men nu äre ute på twitter å :-)

Tesa sa...

Jag har gillat, delat, kommenterat och skrivit om Gårdsbutiken i min blogg..
Och nån dag tänkte jag kliva in genom dörren också..kanske rent av tar en promenad dit..
/Tesa

Susanne Carlsson sa...

Har ingen egen blogg men jag delar och gillar på FB! Få se om jag vinner, hade varit himla kul :-)

Anna L sa...

Gillar och delar på fb, Anna Lundkvist - har tyvärr ingen blogg men hoppas jag kan vara med ändå. Håller tummarna.
hillevianna@hotmail.com

Anonym sa...

Kommenterat, gillat och länkat.. Sååå fina godsaker!
Baxy.blogg.se